Belenéztünk az újonnan megjelent epizódba!
November 25.-én megjelent a Call of Duty franchise legújabb darabja ami a Black Ops vonalat folytatja, így már a hatodik résznél tart a játék ezen a szálon.
A megjelenést követően megnéztük milyen lett az új játék végleges változata. Blogposztunkban összefoglaltuk az általános tudnivalókat és változásokat, amelyeket tesztünk során tapasztaltunk.
A korábbi játékoktól kicsit eltérő megoldásokkal dolgoztak a Black Ops 6-ban.
Maga a sztori a Cold War eseményei után veszi fel a fonalat, és innen folytathatjuk utunkat a korábban megszokott csapattal.
A játékelemek ötvözik a warzone megoldásokat, így tudunk használni például armor platet, kapunk nagyobb bejárható területeket, ahol különböző missionöket tudunk végrehajtani és vezethetünk járműveket is az adott területeken.
A különböző küldetések között most nem csak egy fix idővonalon tudunk választani. Kapunk egy safe houset ahol a különböző missziók között a megszerzett pénzből tudunk vásárolni kiegészítőket és egy evidence boardot, amin a következő küldetést is indítani tudjuk.
A Weapon Workbenchen a különböző perkek mellett meg tudunk vásárolni olyan fegyver blueprinteket, amelyeket a többi játékmódban is tudunk majd használni.
A házban érdemes körülnézni, mert több easter egg is elrejtésre került.
A kampányban felbukkan Bill Clinton és Saddam Husseinhez kapcsolódó küldetésünk is lesz, amelynek keretein belül Irakba kell látogatnunk.
Mivel a Black Ops 6-ban jelentős szerepe van a Zombi módnak, a fejlesztők a kampányon belül erre a szálra is figyeltek, mivel egy újonnan fejlesztett biológiai fegyverrel hozható összefüggésbe a kialakult helyzet.
Spoilerezni nem szeretnénk, viszont aki kedveli a sztori alapú játékokat, biztosan élvezni fogja ezt a részét a játéknak.
Az átvezető videók és a karaktermodellek szokás szerint jól elvannak találva és több csavart is tartogat nekünk a történet.
Maga a kampány nagyjából 6-8 órás időtartammal rendelkezik, attól függően mennyire nézünk körül a területeken.
A többjátékos élmény kedvelői számára is hozott pár újdonságot a játék.
A pályák alapvetően jól néznek ki, vannak nagyobb, kisebb kialakítású mapok és már az első naptól kezdve elérhető a Hardcore játékmód is, ahol gyakorlatilag egy maximum két golyó képes végezni velünk.
Ami a legnagyobb változás, az a Prestige rendszer változása a játékban. Nem is nevezhetjük igazán újdonságnak, mert a korábbi játékok közül volt ahol már így működött, viszont úgy gondolták itt az ideje ismét visszahozni.
A játékban jelenleg 55 rankszintet tudunk elérni. Amint ezt elérjük, a rendszer felajánlja nekünk, hogy léphetünk tovább a Prestige 1-es szintre, amivel további rewardokat szerezhetünk. Itt viszont van egy döntési ponthoz érkezünk. Ha úgy döntünk, hogy megyünk a következő prestige szintre, az eddig elért rank szintünk 1-esre csökken, emellett a korábban megszerzett fegyverek és perkek és visszazárásra kerülnek. Maga a fegyver szint és az attachmentek nem fognak elveszni, viszont a későbbi szinteken nyíló fegyverek nem használhatók addig, míg újra fel nem oldjuk őket.
Prestige szint lépésnél viszont kapunk egy olyan pontot, amivel az általunk választott kiegészítők közül egynél állandó feloldást választhatunk.
Összesen 10 prestige szint van a játékban, ami azt jelenti, hogy minden egyes szintlépéskor a rank szintünket újra fel kell húznunk a maximumig.
A játékmódok között a megszokottakat találjuk, tehát a team deathmatch, domination, hardpoint, free for all, search and destroy és még sok más közül választhatunk, ezen felül a HVT target módban minden csapatból egy ember kerül kiemelésre, akit ha levadászunk több pontot gyűjthetünk az adott körben.
A fegyver camok gyűjtése is egyszerűsödött, itt is különböznek a sima multiplayer módban megszerezhető és a zombi módban megszerezhető fegyver kinézetek.
Amit érdemes megemlíteni még, az a loadoutunkhoz kapcsolódó perk rendszer. Minden beállított perk segítségével a játékstílusunkhoz mérten tudunk kialakítani különböző összeállításokat, és ezek az összeállítások bónuszokat is kaphatnak. Ezekből a kombinációkból több mint 880 féle variációt lehet összeállítani.
Az elmúlt években nem csökkent a zombi játékmódok népszerűsége a gaming világban. A Black Ops szériákban jelentek meg először a franchiseon belül a zombis tartalmak így nem volt kérdés, hogy ismét visszahozzák ezt is.
A Modern Warfare 3-hoz képest viszont történtek változások és az alapokhoz tértek vissza a fejlesztők. Jelenleg két pálya közül tudunk választani, ahol egyre nehezedő hullámokban önti ránk a zombi hordákat a játék, miközben nekünk feladatokat kell végrehajtanunk.
A különböző ellenségek megöléséért pénzt kapunk, amelynek segítségével upgradelhetjük a fegyverünket, az armorunkat és vásárolhatunk különböző perkeket is, amelyekkel gyorsabb újra töltést, mozgást, vagy esetlegesen erősebb critical sebzést érhetünk el.
Viszont pénz kell ahhoz is, hogy ajtókat és területeket nyissunk ki, ezen felül a zombik scrapet is dobnak, amivel főként a fegyverek lesznek upgradelhetők.
A fejlődés pedig mindenképp szükséges, mivel ahogy növekszik a hullámok szintje úgy lesznek erősebbek az ellenfelek és bizony hamar a padlón találhatjuk magunkat.
Ha downolnak minket, vagy meghalunk, az összes korábban vásárolt perket elveszítjük. Halál esetén a következő hullámnál újraéledünk, így viszont újra kell kezdenünk az upgradelést.
A pályákról exfillel lehet kiutazni, ami egyelőre elég érdekesnek tűnik a játékban, és túl sok értelme nincs is, mivel a következő kört nem kezdjük upgradelt fegyverrel és az adott körben megszerzett kiegészítőink is elvesznek.
A játék indulásával a Warzone részen még nem történt módosítás. Jelenleg a Modern Warfare 3 utolsó szezonja fut, így az előző évek tapsztalatai alapján a következő szezon ami már a Black Opsban veszi kezdetét várhatóan November 14 környékén érkezhet.
Az omnimovement mozgásrendszert még az indulás előtt integrálni fogják a mostani Warzone játékmódokba és bízzunk benne, hogy gördülékeny lesz az átállás.
A szezon kezdetén egy új térképet fogunk kapni, ami a hírek szerint nem lesz túl nagy.
Amit viszont a közösség nagyon vár az az eredeti, legelső Warzone map visszatérése, amit már a fejlesztők megerősítettek, és legkorábban 2025 tavaszára datálták az elérhetőségét. Ez a pálya pedig nem más, mint Verdansk, ami várhatóan rengeteg olyan játékost fog visszacsábítani, akik már évekkel ezelőtt elhagyták a játékot.
Az előzetesen kiadott gépigény az indulásra sem változott, így az alábbi elvárásoknak kell megfelelnünk.
Minimum követelmények:
A minimális követelményeknek a Luna konfigurációnk is megfelel már:
Ajánlott követelmények:
Az ajánlott követelményeket a Callisto konfigurációnkkal is elérheted már:
Abban az esetben, ha még jobb teljesítményre vágynál az Oberon konfigurációnk biztosan nem fog neked csalódást okozni:
A játék a megfelelő Game Pass előfizetéssel korlátlanul játszható PC-n és Xboxon, így ha belenéznél és nem vásárolnád meg teljes áron, akkor ide kattintva segédletünkben megtalálod melyik csomagot kell hozzá választanod.
"Mindenben segítettek és szuper gépem lett!"
"Nagyon elégedett vagyok a Stellar Machines PC-vel. A gép kiválasztásában maximálisan segítőkész volt a kapcsolattartó. A kérésem szerinti alkatrészek kompatibilitásnak utána jártak, elmondták mindennek az előnyét hátrányát. Plusz apró dolgokkal segítettek a számomra ideális konfig létrehozatalában. A gépet teljesen készen adták át, telepített operációs rendszerrel. Az átadásál is számos hasznos infóval láttak el. Lényegében csak a hálózathoz kellett csatlakoztatni a PC-t, valamint a monitort kellett a géppel összekötnöm és azóta szuperül működik minden. "
@Balázs Attila